Dla Wszystkich Czytelników zainteresowanych wpisami o Paragwaju - znajdziecie je wszystkie oznaczone etykietą "Paragwaj" z prawej strony.
Für Alle Die nur über Paraguay lesen möchten - ihr findet alle Einträge an der rechte Seite "Etykiety" -> "Paragwaj"

poniedziałek, 22 września 2014

Musztardowa sukienka (plus torebka)

Sukieneczka o kroju ulubionym :-) Z super dzianiny od Isabelli :-) Wykrój odrysowany od kupnej bluzki i przedłużony do długości sukienki. Jedną sukienkę już z tego wykroju szyłam i niejedną z pewnością uszyję. Tym bardziej, że na całość potrzeba zaledwie metra tkaniny. Tylko następnym razem koniecznie muszę pamiętać o dodaniu kieszeni :-)




Sukienkę szyłam zimą - oto zimowe stylizacje z nią, plus torba, którą szyłam już dawno, dawno temu:


 
 



86 komentarzy:

  1. zima, a jaka Ty opalona jesteś :D
    Lubię takie wygodne sukienki a kolory masz jesienne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra! - przyznaję się bez bicia ;-) - zdjęcia robiłam już po wiosennym wysiewaniu ogródka, dlatego trochę więcej kolorku na pyszczku, ale nogi·! te są jeszcze białe jak mąka ;-)))

      Usuń
  2. Śliczna sukienka, choć ja bym ją z pięć centymetrów skróciła- masz świetne nogi.Bardzo ładny kolor, taka musztarda ze słonkiem trochę. Ciekawa jestem jak kombinujesz z kieszeniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Nie chcę Cię zawieść. ale moje nogi nie są wcale świetne! ;-) Kieszenie wszyję następnym razem w boczne szwy, myślę...

      Usuń
    2. Miałam to samo o skracaniu napisać! Też bym ją trochę skróciła i nie oszukuj, że nogi nie-świetne, bo wszyscy widzieli, że świetne! :P o!

      Usuń
    3. Hahaha - to tylko wrażenie optyczne, że one takie świetne... ;-))))

      Usuń
  3. Prześliczna!!! Sukienka idealna ... krój, mój ulubiony kolor po prostu cudo.
    PS - torba mi się spodobała, można podkraść pomysł?? ja chodzę ze swoją starą juz tak długo że dziury się porobiły i wychodzi na to że "szewc bez butów chodzi" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Oj! Tobie musi być ślicznie w tym kolorze! :-)
      Torba najprostsza w konstrukcji(dwa prostokąty z przeszytym dnem dla dodania objętości), ale muszę przyznać, że właśnie te najbardziej lubię :-) Jest suwak, a pasek można tak zmniejszyć, że pasuje też na jedno ramię, ale nigdy tego nie robię ;-) Podkradaj pomysł, jeśli Ci się podoba :-)

      Usuń
  4. Piękna sukienka, bardzo podobają mi się i kolor, i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kiecka! No i do twarzy Ci w tym kolorze :-)
    Buziole :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Kolorek bardzo polubiłam :-) Buzie! :-)

      Usuń
  6. Świetna sukienka i w tej stylizacji ze swetrem i jeansami wygląda po prostu wspaniale! Torba pasuje do całości jak ulał i bym Ci tą torbę podkradła chętnie:)))
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Torbę uszyłam już dawno i swoje odleżała, ale teraz noszę ją bez przerwy :-) Uściski :-)

      Usuń
  7. Fajnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sukienka w świetnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor iście jesienny ;-)
    Dobrze mieć jeden sprawdzony wykrój, który można trzaskać, ile wlezie. Ale też bym skróciła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor faktycznie jesienny tylko, że u nas właśnie wiosna się zaczęła ;-) Muszę przyznać, że taka długość sukienki wydaje mi się na ten moment idealna dla mnie, więc przy niej pozostanę. Ale może kiedyś mi się odmieni, bo przecież kobieta zmienną jest ;-)))

      Usuń
    2. Wiem, że wiosna, ale zapachniało jesienią - jak u nas :-)
      Jeśli z taką długością czujesz się najlepiej, to nie namawiam, w końcu to Twoja kiecka ;-))

      Usuń
    3. Masz rację, choć muszę przyznać, że jesienne kolory mojej stylizacji uzmysłowiłam sobie dopiero po Waszych komentarzach :-)

      Usuń
  10. Bardzo podobają mi się "zimowe stylizacje" :) a sukienka świetna od razu widać, że będzie ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Jest ulubioną :-) szczególnie właśnie w zimowej wersji! :-)

      Usuń
  11. Zima a tu twarz opalona i pełne słońce :)... fajny kolor :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście w Paragwaju słońca nie brakuje, nawet zimą! :-)

      Usuń
  12. Świetna :) idealnie do Ciebie pasuje ;) super również komponuje się ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ta wersja ze spodniami chyba nawet bardziej mi się podoba :-)

      Usuń
  13. Lubię musztardę, bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musztarda to kolror w sam raz dla Ciebie :-) Dziękuję :-)

      Usuń
  14. Świetna sukienka, faktycznie, z kieszeniami byłaby sukienką idealną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Najgorsze jest to, że w sumie nawet tego dżerseju starczyłoby na kieszenie, ale zapędziłam się i sukienkę zszyłam ściegiem podwójnym elastycznym, a jego nie da się rozpruć bez uszkodzenia dzianiny... :-(

      Usuń
  15. Kocham musztardowy kolor i super w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja chiruję na musztardowy ciuch! Bardzo mi brakuje tego koloru w szafie. A Twoja sukienka jest doskonała: uwielbiam taki właśnie prosty a jednocześnie elegancki fason.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Sama pewnie nie kupiłabym sobie nic musztardowego, ale dzianinkę dostałam i kolorek pokochałam :-) Fason jest naprawdę uniwersalny :-)

      Usuń
  17. Wcale Ci się nie dziwię, że to Twój ulubiony krój sukienki bo naprawdę jest świetny. Wyglądasz w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Krój jest prosty, efektowny, podkreślający co trzeba, ale jednocześnie luźny :-)))

      Usuń
  18. uwielbiam twoje zimowe stylizacje- są takie ciepłe!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wypadku tej sukienki też jestem zwolenniczką zimowych stylizacji :-)

      Usuń
  19. Uwielbiam Twoje sukienki wykorzystane potem jako tuniki...wyglądasz w nich rewelacyjnie.Kolor tej zdecydowanie mój...kocham takie miodo- musztardy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś :-) Ja po prostu kocham łączyć typowe sukienki z dżinsami!!! :-)

      Usuń
  20. Uniwersalny ciuch - raz sukienka, raz tunika :) Pięknie wyglądasz w obu wersjach :) Fajny krój, ale ja z przyzwyczajenia dodałabym pewnie małe zaszewki na tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) A wiesz, że zapomniałam o tych zaszewkach, w sumie masz rację - przydałyby się. Chociaż dzięki dżersejowi sukienka i tak układa się super ;-)

      Usuń
  21. piękna ta zima :)
    sukienka w kształcie litery A to bardzo wygodny i przyjazny fason, a gdy uszyta jest z dzianiny to już w ogóle mój faworyt, w ubiegłym roku uszyłam sobie niemal identyczną, czarną kieckę z mięsistego jerseyu - bardzo ja lubię i także - z uwagi na jej długość, a raczej krótkość ;) wykorzystują ją czasem jako tunikę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Czarna kiecka z mięsistego dżerseju w tym fasonie śni mi się po nocach - bardzo bym taką chciała :-) Muszę tylko upolować materiał :-)

      Usuń
  22. Z kieszeniami byłaby już idealna :) Dobrze, że tej zimy też będzie można się u Ciebie rozgrzać oglądając ciepłe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano byłaby...! ;-) Mam nadzieję wysyłać Wam dużo, dużo słoneczka! :-)

      Usuń
  23. O, ja też takie lubię! Świeeeetnie Twoja musztardka wygląda z dżinami, ale bez też bardzo bardzo(bo po prostu jest super sukienką!) :)I masz rację, kieszenie w sukience muszą być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka z dżinami podoba mi się bardziej, w sumie tylko tak ją do tej pory nosiłam, ale mam możliwość założyć ją też jako sukieneczkę ;-)

      Usuń
  24. Iwona,jak się cieszę,że jesteś! brakowało Cię tu i Twego szczerego uśmiechu:)
    coście się tak czepiły tych kieszeni...? jak na mój gust bez kieszeni też całkiem całkiem,po co jej kieszenie...
    dla mnie sukienka to sukienka,niepotrzebne jej gacie pod spodem i blezer jednocześnie.tyle warstw poprzecznych skracających sylwetkę-jedno wielkie zamieszanie! gacie do wyrzucenia,a blezer owszem,ale do samej sukienki jak się zrobi chłodniej. torebeczka jak najbardziej na tak,do tego jakies skromne koturenki i można lecieć:)
    ja po prostu wzdycham do paragwajskiego rękodzieła:* koronki,sukieneczki,obrusiki...porwałabym wszystko...lekkie,zwiewne i kobiece,mniam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laabciu! Ja też cieszę się, że jesteś :-)
      Gaci nie wyrzucę! - no co ja za to mogę, że ta wersja mi się podoba? widocznie nie znam się na warstwach skracających sylwetkę ;-))) Ale co do koturnów to masz rację, ale i tutaj muszę Cię rozczarować - nie umiem nosić butów na żadnym obcasie! choć koturny baaaardzo mi się podobają!

      Usuń
  25. Świetna sukienka! Uwielbiam musztardowy! Uważam, że odrysowane wykroje są najlepsze, bo przecież są odrysowane od ciuchów, które leżą jak powinny. I tak jest w Twoim przypadku - dla mnie super!
    Bardzo lubię Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agnes! :-) Zgadzam się, że odrysowane wykroje są fajne :-) pod warunkiem, że nie mają rękawa, bo nie potrafię odtworzyć jego wykroju ;-)

      Usuń
  26. Po stylizacjach widać, że sukienka jest uniwersalna :-) Zakochałam się w tym odcieniu żółci :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam musztardę. I taka do jedzenia i kolor :D tak z ciekawości to ile stopni Celsjusza jest u Was zima?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię musztardę, ta do jedzenia jest tutaj okropna w smaku - tęsknię za "sarepską" ;-) Zima jest szalona, temperatury od zera stopni do 27. stopni są normalne ;-)

      Usuń
  28. ach ta Twoja zima :D sukienka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ciekawe, że i tutaj zimę się "przetrzymuje" - byle do wiosny! ;-)))

      Usuń
  29. Bardzo fajne zimowe stylizacje :) a gdzie śnieg ? hi hi hi . Prosta sukienka a możliwości wiele. Tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mam nadzieję, że śniegu nigdy tutaj nie zobaczę! :-)

      Usuń
  30. Jaka zima? wyglądasz bardzo ładnie w zimowej sukience;) , kolor pasuje do Twojej opalenizny:) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Trochę pracy w ogródku i buzia opalona :-)

      Usuń
  31. Ależ Ty opalona jesteś! Czy mi się wydaje?
    Sukienka ma jeden z moich ulubionych kolorów. Piszesz że metr wystarczy? Muszę się przyjrzeć - mam akurat metr mięsistej dzianiny, może zapasuje?? Dzięki za pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę opalona, teraz coraz bardziej, dłonie wydają mi się już brudne, co zresztą jest możliwe od ciągłego grzebania w ziemi... ;-)
      Przy moim wzroście - 164 cm - metr tkaniny starcza :-)

      Usuń
  32. nie wiem jak to robisz ale Twoje połączenia sukienek ze spodniami SUPER u mnie jakoś to nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę, że nie wychodzi... Generalnie mi sukienki bardziej pasują do takich delkitanych dzwonów, jak do rurek.

      Usuń
  33. Do nas jesień deszczem zawitała, a u Ciebie wiosna się zrobiła:-) sukienka ma świetny krój i przede wszystkim jest elegancka, ja na takie które mają rękawki mówię kościołowe sukienki, bo bez żakietu można w niej iść ;-) :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też sporo deszczu tej wiosny :-) Sukienka faktycznie kościołowo-urzędowa i dobrze, że taką teraz mam, bo większość moich letnich ciuszków zdecydowanie odsłania plecy i ramiona :-)

      Usuń
  34. Sukienka świetna, prosta i w pięknym kolorze :) Bardzo podoba mi się to połączenie z jeansami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie Ci w tej sukience i kolorze. Zamiast dżinsów, może leginsy w kolorze dżinsu - szczuplejsze dołem i jeszcze bardziej wyciągałyby sylwetkę - co o tym sądzisz? Taką zimę też chcemy bez śniegu i zieloną. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Propozycję z legginsami na pewno wypróbuję :-)

      Usuń
  36. Musztarda teraz w modzie, ale bardziej podoba mi się ta odważna kratka. Sukienka jest przepiękna, uwielbiam taki krój. Świetnie też, ją zestawiłaś z dzwonami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt - krateczka wymiata :-) ale mimo to musztardka też jest milutka :-)

      Usuń
  37. Bardzo fajna sukieneczka w świetnym kolorze! A ja właśnie szyję komplecik dokładnie w takim samym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :-) Nie mogę doczekać się wobec tego Twojej musztardki ;-)

      Usuń

Zapraszam do komentowania - Wasze komentarze są dla mnie bardzo cenne - cieszą mnie bardzo, czy to pochwała czy konstruktywna krytyka :-)
Miło mi będzie, jeśli pozostawisz nawet najmniejszy ślad po swojej wizycie na tej stronie - i dziękuję za to bardzo! :-)